شرایط خرید سهام بیمارستان

شرایط خرید سهام بیمارستان چیست؟

در این مطلب قصد داریم در مورد شرایط خرید سهام بیمارستان صحبت کنیم و اینکه چه کسانی می‌توانند سهام بیمارستان را خریداری کنند؟

در مرحله اول باید گفته شود که هر بیمارستان که می‌خواهد تاسیس شود در قالب یک شرکت سهامی خاص تاسیس شده و یک تعداد شرکا هستند که این شرکا می‌توانند پزشک باشند

 و متخصص یا عمومی یا رشته‌های تخصصی بالاتر و همچنین مردم عادی نیز می‌توانند جز سهامداران باشند و با هم شراکت کنند و این بیمارستان را تاسیس کنند.

نکاتی در مورد خرید سهام بیمارستان وجود دارد که ما در این مطلب ذکر می‌کنیم:

یک بیمارستان شامل سه بخش می‌شود؛

بخش اول که شامل زمین و ساختمان است که بسته به نوع ساختمان و مصالحی که به کار رفته،نقشه ساختمانی و موقعیت مکانی که دارد ارزش بیمارستان متغیر است.

بخش دوم مربوط به تجهیزات بیمارستان شاملMRI وکلیه تجهیزاتی که در آن بیمارستان به کار رفته برای مثال برند تخت‌ها و صندلی‌ها و دستگاه‌ها و امکانات و تجهیزات و اینکه چند سال کار کردند که این‌ها دارای ارزش افزوده هستند و ارزش گذاری می‌شوند.

بخش سوم در مورد نام بیمارستان و سال ساخت بیمارستان و تعداد ورودی بیمار و میزان سود سالیانه و سود انباشت و میزان زیان آن بیمارستان و آیا اصلاً زیانی داشته یا نه؟

شما می‌توانید با گروه هیثا و مشاورین گروه هیثا تماس بگیرید و در مورد همه این موارد اطلاعات را دریافت کنید.

نکته دیگری که شما باید برای خرید سهام بیمارستان در نظر بگیرید این است که حتماً زمانی که سهام بیمارستان را خریداری می‌کنید به اساسنامه بیمارستان توجه نمایید تا اگر باعنوان فرد عادی سهام بیمارستان را خریداری کرده‌اید بتوانید به اسناد سود و زیان بیمارستان دسترسی داشته باشید.

تعدادی از سهام بیمارستان قائم به شخص هستند حتماً به این موضوع هم توجه کنید که خریداران این گونه سهام قائم به شخص باید حتماً جز متخصصان باشند مثلاً ارتوپد یا زنان و زایمان و …

چون اگر افراد عادی این نوع سهام را خریداری کنند عملاً نمی‌توانند در بیمارستان کار کنند یا سود به آنها تعلق نمی‌گیرد مگر در شرایط خاص و اینکه هیئت مدیره بیمارستان تصمیم‌گیری می‌کنند که می‌توانند از سود سهام بهره‌مند شوند یا خیر؟

مشاورین گروه ما در این مورد نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بهترین تصمیم را بگیرید بحث آخر اینکه اگر قصد خرید سهام بیمارستان را دارید حتماً باید سهامی را خریداری کنید که ملکیت و کاری باشد یعنی اینکه زمین و ساختمان بیمارستان و تجهیزات و برند بیمارستان مشخص باشد و جز اساسنامه و شرکت سهامی خاص باشند و جز درآمد و سرمایه بیمارستان محسوب شوند.

خرید سهام بیمارستان می‌توانید با مشاورین گروه ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *